Search This Blog

Thursday, 6 October 2011

EXAM!!!ARGH..

Assalamualaikum..
Hari ini dah tinggal 39 hari b4 SPM...Argh!!!tension..Skang ni aku mood ialah exam..
Act,esok aku exam ag ketas1 ngan bio ketas 1..
Gilerlah..Susah sgt tau..Kalo tgk keadaan aku skang ni pergh dah mcm orang mati anak..
Buat tu x kene wat ni tak kene..
Hajat aku tok meronggeng ngan kakak aku pown tertunda coz exam nielah punye pasal..
Tau tak aku rimas sgtlah ngan kakak aku ni..
Kalo die ade menyakitkan hati..Tapi,kalo die tade rindu tahap dewa cipan...
Ish..Ish..oklah aku dah lambat nak pi layan nada cinta..kuakuakuak..
Bai..

No comments:

Post a Comment