Search This Blog

Tuesday 11 October 2011

HAPPY BIRTHDAY,GEMOKK!!

Assalammualaikum...
08/10/11..adalah burfday kakak aku yang mental ni(huuhu..)Die ni mmg benggong skit..Macam yg aku slalu ckp bile dia ade kat umah ni habes sumue org die sakat..Ok,hari sabtu lepas burfday die..Actually,aku tak rancang pape pown sbb geng aku dah pergi tinggalkan aku buat selame-lamenya..Orang itu ialah Arwah Abah akulah. hero aku  der..Ea,dah-dah nanti banjir satu taman ni kang..Hari tu,aku bangun awal tok study lah kononnye..Tetibe plak ibu ajak aku pergi makan sarapan.Aku pon layankan jela.After pergi makan ingat nak balik sekali die benti kt kdai secret recipe kat dengan kawasan perumahan  aku ni jer..Die pergi beli kek tok kakak aku..Mule-mule nak buat kezzuttan(kelllaaass ejaan aku) kat kedai mak aku tapi bile dipikirkan balik tak yahlah.Kite buat kat umah jer..Pagi tu di pergi kuar ngan 'Mr. HunnyBunny' dielah..Sambut sesame..Burday kakak aku ngan 'Mr. HunnyBunny' die tak jauh.Sorang 08/10..Sorang lagi 10/10..So,diorang sambut burfday sesame..Lepas kuar tu die tros pergi jage kedai mak aku..Mak aku ajak die balik..Kononye nak pergi masuk duit tapi....jeng..jeng..Hahaha..Oklah nak menaip dah tak larat layan gambar jelah ok.....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
(sakit hati roll bebanyak ni)
-
-
-
-
nilah kdai secret recipe kat umah aku tu..

mase ni tangan gatal nak tgk apelah yang mak aku beli..

jom kite mengintai..

nilah die..(ea,tapi nape my youngest daughter?)akulah the youngest skali..lepas selidik mak aku cakap die nikan suke perasaan cun,muda,lawa(uwwweekk nak muntahh..menyampah).

ea,budak ni sibuk je nak interframe..Ingat santekk muke tuh??!!..

ribbon kat pisau tuh aku yang buat ok..

ni plak aku yang sediakan..

huh..nilah adik aku yang ade blog ngan fb tuh..(CHOMEL BAJU TEDDY BEAR TUH)hahahahaha..

perasaan hensomelah tuh..

nak juga interframe dalam ni..semak je..

Ea,perasaan tak gambar kakak aku tak de..hahahaha.Xpelah lain kali aku amek gambar ngan dialah ye..Ape-ape pon happy birthday,GEMOKKK!!..


-

No comments:

Post a Comment