Search This Blog

Monday 26 September 2011

Melayan diri sendiri...


Assalammualaikum..
Act,aku nantuk gler ni.Tapi aku terase cam nk study so aku bkaklah sejarah..Aku just wat notes-notes pendek senang nk bace nanti..Aku ni study kene bising skit..Kalo senyap-sunyi ngan aku-aku tersenyap..Tido..hehehehe.Kali ni pendek je..Adek-adek aku dah tido..Aku kat ruang tamu skang ni...
Bersame lappie,pen warna-warni,buku sejarah ngan ketas..(ceh..ceh..mcm rajin je..)Sambil study aku bkak cite 'PURPLE LOVE'...Bolehlah melayan diri ni jap..Aku dah tengok citew ni lebih 5 kali tau..
Dah naik hafal setiap scene die..Besok skolah tido lambat..Esok akak aku yang kat melake  tu balek..
Yes,aku nak meronggeng ngan die..hhehehehehe..Bile die ade aku tak rindu pown kat ye even rase cam menyemak je..Tapi,kalo die tak de sunyi je umah ni..Kalo tak gedegang die usik org..Act,die kakak aku paling best skali..Die yang bnyak ajar aku slame ni..Kteowg jd rapat  skang ni..Kalo dulu mesti slalu gadoh..Tapi skang slalu gelak bersame..tak sabo nak tunggu die balik..Cepatlah esok..hehhehehehe..To my sister IBUN NURAREESYA SA'ADIAH BTE ZAINI...Saye rindu awaklah..Nie kalo dia tau aku ckp cam ni mati die ejek aku smpai aku rase rmas ngan ye..Slame nie pnat aku petahankan ego aku..Ckp x rindu dielah,apelah..Hahahahahhaa..Cam x pecaye aku kuarkan statement ni..Skang nie tergelak tgk citew 'OH YEAH'..Zizan ajor bahase Terengganu..Burok bebenor bunyinya...Oklah aku dah nantok sangat nie..Aku nak tido dululah..bai..

No comments:

Post a Comment