Search This Blog

Tuesday 20 September 2011

Dia pown nk berblog-blog jugak..

 Assalamualaikum...

Okay..sekarang zaman dah berubah dunia dah maju(mcm penah dengar je ayat niyh).Aku pun nak ada blog jugak!hurm.menci tau.Adek aku yang umur 12 taun tu pun ada blog wokayy.Aku kakak dia tak ada apa-apa pun.malulah weyy dekat adek kau tu.*nangis sedu-sedan tepi tangga  rumah*Mula-mula aku fikir macam malas je nak ada bloglah,fblah tapi bila difikir-fikirkan balek nanti bila aku dah habis sekolah mana aku nak carik kawan-kawan lama?dan macam mana aku nak improvekan diri.kenalah maju sikit.Aku peminat setia kepada Fatin Liyana,Maria Elena,Cik Epal dan banyak lagilah.Dalam hidup aku ni banyak perkara yang indah berlaku.(bukan cari glamour).Mana nak cerita atau diabadikan?(puih!ayat diabadikan?).aku still baru dalam arena blog ni(cis!ayat). Aku ni punya bahasa memang terabur sikit ok.so,sorry!aku jujur kat sini act,aku ni knoob dalam hal-hal macam ni.aku memang buta it.Nak buat macam mana FB pun tarak.terukkan aku ni?hahahaha..ok,ni je tok hari ni.bye.


ibunnuradlynarahmahbintizaini 















No comments:

Post a Comment