Search This Blog

Sunday 25 September 2011

PERUT KENYANG..SENANG HATI..;)

Assalamualaikum..

Minggu ni dah last raye.Cepat betullah raye dah nak abis.Minggu nie banyak jemputan tok open house..
Berat dah naik giler melambong nie..Ish..Ish..Start dari hari jumaat sampai Ahad ade open house memanjang.Tapi semua terpaksa dicancel kerana aku kerja dekat kedai mak aku dekat pasar borong.Tapi,ada satu rumah aku pergi open house dia.Hari Sabtu haritu aku pergi rumah sepupu aku dekat area Pasir Gudang.Name die Mohd. Shahrin bin Mohammad.Tapi aku panggil die Aim je..Die dah kahwin ngan Kak Moza..Die ade 2 orang anak yang comel gedegang kot!Name diorang Amsyar ngan Alyn..Comel sgt tau!!
        Nielah Mohd. Amsyar Mukhriz(rambut die cam Hazama,kau..Kelaaaasssss kau Amsyar!!)haha..
Nie mase malam..Mase nie dorang sambut burfday die nilah..Time ni aku dah balikAku datang mase siang je around pukul 3.00..Then, aku balik sbb aku kne tolong mak aku jage kdai..Aku singgah sekejap je.Tapi,Nasi briyani die mmg 'TERBAIK WOKK!'Sedap x hengat..
ni pulak kakak Amsyar(shazlyn amiera)alyn.
alyn ni suka bidang glamour macam model ke,penyanyi ke something like thatlah.hehehe.anak-anak sedara aku semua panggil aku aunty ma.kebanyakan dorang umur antara 2-13 tahunlah.so,aku amat menyedari bahawasanya aku ni dah tua dan hanya layak dipanggil "AUNTY"(huuuwwaaaaaaaaaaa.nangis tak berenti).Owh nak cerita dekat rumah Aim ni dia sediakan nasi beriyani,kuih-muih,dan macam-macam lagilah.(cover sebab tak ingat)hahahaha.Tapi,apa yang aku boleh cakap nasi dia memeag sedap.so,Aim tahun depan kalau ada open house jangan lupa panggil aku wokaayyy!

No comments:

Post a Comment