Search This Blog

Wednesday 21 September 2011

Apa yang aku minat...

Assalamualaikum...

aku nk cerita pasal seorang blogger ni.aku minat giler kat satu blogger ni.Nama dia Nur Fatin Liyana Asri.url blog dia ialah honeykoyuki.blogspot.com.siapa yang kenalkan aku dekat dia ni?of courselah kakak aku yang mentallah!thanks to you my sis.dia ni dahlah comel,cantik,pandai dan macam-macam lagilah.dia ni buat part time model dan study kat indonesia.budak medic kowt.tapi rock!(tu yang buat aku minat tu).apa lagi aku nak cerita pasal dia?hurm..aku ni just minat tulisan dia bukan minat in a wrong way!aku tahulah aku sekolah girl school tapi aku straight wokay.interested in men.sorilah!aku ni bukan pandai mengarang karangan panjang-panjang.aku rasa ni je kot tok mase ni.hihi.sorry.
Bai.
chomil tak?

No comments:

Post a Comment