Search This Blog

Saturday 4 February 2012

Tepuk tangan Tepuk tangan..

Assalammualaikum....

Dah lame sangat aku tak update blog ni..Haih dah berabuk.(fuhhhhh...tiup habuk)..ok nak cerita sikit ni..dengan ini aku Ibun Nuradlyna Rahmah Binti Zaini dah ada facebook yall...hahahaha..tepuk tangan cepat.tepuk tangan..Aku dah improvekan diri kesatu lagi langkah kedepan.dah ada blog dan fb.hahahaha..tu je cerita tok hari ni..hehehe..aku act, baru balik kerja ni.penat kot.Hari ni ramai sangat orang.tapi,Alhamdulilah rezeki untuk hari ni.hehehehe..

owh ya,salam maulidur rasul buat seluruh umat islam di muka bumi ini.Esok malaysia akan menetang bahrain untuk layak ke olimpik.Aku harap kita berjaya.untuk pemain-pemain harimau muda good luck!kami rakyat malaysia pasti akan mendoakan kejayaan kalian dan kembalikan martabat bola sepak malaysia ke mata dunia semula.ok,dah tu je.macamlah ada nak baca blog sengal kau ni.ok.ok.bai semua!

No comments:

Post a Comment