Search This Blog

Tuesday 10 January 2012

MFACE ni apa?

Assalammualaikum..

Ok nak cerita  about  this new  social  network.kita semua tahu pasal facebooklah,friendsterlah dan macam-macam lagilah.hari  ni  rasa nak kenalkan lagi satu social network yang dihasikan oleh anak watan kita sendiri.tak perlu sokong negara luar sangat.

MFACE..apa kejadah MFACE ni?Entah aku baru je sign up tadi.still tak tahu nak guna lagi.baguslah kita dah setanding dengan negara luar.dah ada social network sendiri semua.so,apa kesengal aku nak cakap?aku nak bitau jomlah kita sokong MFACE ni.kita jadikan dia seglemer macam facebook dan other social network.hehe.Mana  aku tahu MFACE ni?act,aku tgh melayan maharaja lawak mega finals tadi.Lepas tu zizan ada cakap tentang MFACE ni.

suddenly,aku teringat yang adik aku penah cakap yang Dato' AC ada  pekenalkan satu social network nama dia MFACE.so,tangan aku ni gatal tahap cipan bukaklah MFACE sambil download Nora Elena.hahahah.Aku tengah layan boboi jugak!hahaha.lawaklah datin maimun ngan gegurl tu.tak boleh blah.hilang segala stress keje.huhuhu.Maharaja Lawak Mega..Memang terbaaiiikkkkk!!huhuhu.oklah dah nak subuh.aku nak semayang then tido!zzzzzzzz....bye korang.

2 comments:

  1. hi,

    terjumpa blog awak dlm mface!!
    teruja nak guna ,enda alah neh tp x reti doh..
    klu awak dah terer, kongsi yer cara2 penggunaannya :)

    ReplyDelete